Milióny ľudí – DVE KOLESÁ – Jedna vášeň

Jedna veta, jedna myšlienka.

Čo to vlastne znamená?

miliony

Vo svete motoriek – aj tom slovenskom, sa pohybujem profesionálne 15 rokov a srdcom od detstva.

Motorka je pre mňa fenomén a vášeň, ktorej sa dokážem fyzicky dotknúť, dokonca na ňu nasadnúť a jazdiť.

Keď sa s niekym bavím, poväčšinou s nejakým obchodným partnerom, s ktorým mám ako sa to dnes hovorí

” nadštandartné vzťahy”,  zvyknem v určitých situáciách hovoriť: „ja som v tejto brandži videl už asi naozaj všetko“.

tumblr mb2a40QKQP1r9lq4ro1 1280

Videl som zákaznika, ktorý k nám prišiel s dvoma igelitkami plnými peňazí a odišiel s novým DeLuxom /sevas Ďuri/.

Videl som arabského šejka, ktorý mi položil na pult klúče od svojho CVO-čka s vizitkou a povedal:“ sem, na túto adresu mi motorku pošlite“ a o viac sa nestaral. Bohorovne si odkráčal z predajne……

Videl som mladého chalana, ktorý zarobil svoje prvé peniaze v podnikaní, prišiel si kúpiť Volusiu a odišiel na CBR 600F v edícií Nastro Azzuro /pre tých čo nevedia- v týchto farbách kedysi jazdil Vale/ len preto, že som mu povedal, že keď si ju kúpi, bude ako Rossi.

Honda CBR 600 F4 4ed29a8b93c99

Ten chalan na nej jazdil niekoľko rokov lebo ho to chytilo.

Či za srdce neviem, ale tá motorka mala podľa mňa gule, tak možno ho chytila ze tie jeho.

S odstupom času by som na týchto troch pozeral ako na pózerov.

ÁNO.

Naštastie všetky tri prípady do tejto kategórie nespadajú.

Ďuro je srdciar. Ten šejk, hmmm, ten má toľko lóve, že nazvať ho pózerom… No neviem, to je iná dimenzia v ktorej on žije.

A ten treti? Ako som pisal, viem že jazdil niekoľko rokov, čiže „Nastro Azzuro“ neskončilo v garáži, alebo ako víkendový “Kundolap”.

Bohužial ale, stále, každý ďeň a možno viac a viac stretávam ľudi, ktorí jednoducho pózermi sú.

Dôvod?

Prioritne preto, že vo svojich značkových kevlarových jeansoch majú niečo, čo možno ani tak nepostráda veľkosť, ale funkčnosť.

ÁNO, tí ktorí ste sa práve našli : táto kampaň je presne o motorkároch ktorým nechýbajú gule sadnúť na mašinu v daždi, zbaliť si len prachy na béňo, jedlo a pár studených pív, pribaliť plavky a vypadnúť hoc aj niekoľko stoviek kilometrov. Ktorí stále myslia na jazdenie a svoju mašinu, ktorí neváhajú pre motorku opustiť aj svoje frajerky, ktorým vadí ich jazdenie…

rain

V úzkej súvislosti s prvým dôvodom si ide ruka v ruke faktor bohatstva a sociálneho statusu.

“Mám na to, tak to kúpim. Najväčší objem motora, veľa plechov/plastov, hlavne veľké nech to je !”  No a šak DPH-áčku mi vrátia.

Páni z vás blveme dvakrát.

Ale náš pán Boh je veľkorysý a aj vy ste jeho ovečky.

Tretí dôvod je pravdepodobne mixom tých, ktoré som vymenoval.

A preto sme sa zamysleli a zistili, že je nutné posunúť sa niekam ďalej, pretože pózerstvo je pozostatkom z post komunistickej doby a my sme predsa v 21. Storočí.

Takže:

Prichádzame s kampaňou v ktorej sa budeme snažit vysvetľovať, menit na pohľad na tie “dve kolesá” ktoré vám stoja v garáži, pretože aj ten sebejaponskejší japonec /čítaj japonská motorka/ má v sebe kúsok duše.

Prichádzame s kampaňou pomocou ktorej by sme chceli aj nemotorkárom ukázať, že dokážeme mať tak silný vzťah k niečomu čo nás napĺňa – k motorkám.

A teda, že motorka nie je len dopravný prostriedok.

fce625bff06e6e4d85e8ce7ed63f20c1

Budeme Vám postupne prinášať životné príbehy motorkárov, ktorým v žilách kolje benzín, prdia benzínové výpary a 95ku bezolovnatú si dávajú ráno miesto kávy.

Ale samozrejme budeme radi, ak sa aj vy, ktorým motorka prirástla k srdcu viac ako bezdomovcovi ponožka k nohe pošlete svoje príbehy ako ste sa dostali k motorke, prvý kontakt, prvá motorka, prvý zraz, prvý pád… (nie nominatív). Proste všetko čím ste počas svojho motoživota prešli.

Lajknite samozrejme aj oficiálnu Fan Page tejto kampane:

   PS: Podobnosť niektorých osôb a príbehov nie je len čisto náhodná.

 Autori: František Dobrota & Steinar

Pridajte Komentár